Monday, September 9, 2013

PBS Bahasa Arab DONE!

Assalamualaikum wbt.

Sedikit catatan tentang apa yang berlaku sepanjang hari ini. *winkwink*
Even sekarang dah cecah pukul 2 pagi... masih degil juge nak menulis.
Tu laa pasal, tadi syok masyuk je layan Running Man Episode 162. Kononnye sbb nak melayan hati yang lara bagai. btw, cincaa daebak! Sambil layan RM, menikmati dinner maggie flavour vegetarian dgn susu sejuk.Hmm... kalau umi tahu aku tidur lewat macam ni dgn makan gaya tak teratur je gini,
 konpem mengamuk beliau. Hew ~ *sile rahsiakan*


Sejujurnya, malam ni sangat menghampakan sebab aku stammer yang amat time buat pembentangan PBS Arab tadi. Rasanya, macam sepatutnya boleh buat lebih okay lagi. Time membentang kena sakat pulak. Alahaii, selalu nya lepak chill je... tapi tanpa sedar, gurauan tadi buat aku terusik. hamekauu, emosi tak setabil begitu lah gamaknye. Allahu laa syariikalah. But actually, kalau fikir dua tiga kali, memang soal hampa kecewa sebab stammer dan gabra tadi wajib tolak tepi. Aku kena bersyukur dan sewajarnya lega. Alhamdulillah sangat, at least bebanan PBS Arab dah lepas. Walaupun besar kemungkinan hasil PBS aku tak memberangsangkan.. Alhamdulillah sekurang-kurangnya dapat disempurnakan, dihantar dan dibentangkan. *feeling thankful* Soal markah, ada rezeki ada lah. *have faith yaa*

Rehat kejap. In shaa Allah, dalam masa terdekat ni akan sambung semula pembikinan PBS Ekonomi yang dah lama postpone tuh and pastuh boleh lah prepare slide untuk present hari Rabu minggu ne. *Rabb Yassir wa laa tu'assir* Okay lah. Banyak mende nak taip. Macam biasa laa, bnyk pula aralnye. mood hilanglah, masa suntuk lah dan seian-sekian alasan lagi. Tengoklah, bila-bila free and dlm keadaan hepi-hepi nanti.... aku akan hapdet jua entry berbentuk jurnal peribadi aku. Mungikin tentang dia, tentang member atau mungin jugak tentang kedua-duanya. Wallahu'alam.Prezi pun dah lama tak hapdet sebab nak berprezi ambil masa siked. Dalam keadaan tengah kelam kabut ne memang tak sesuai sebenarnya. Nota... masih tak menyempat nak buat tambahan pulak sekarang nak try alih fokus pd mini novel aku. *winkwink!* sila support dan doakan aku. Terasa macam busy and packed jee plan aku. syelepuihh.

# Thanks, malam ne abe teman aku yang keseorangan.
# Harap dapat jumpa Nor Wafa Mohd Fauzi esok, sebab lusa bff aku itu dah nak fly ke Jordonn
# Lisan Arab 17 Sept ne. Urghhhhhhh !!! *penjajahan bhs arab yg tak beresudahan*

Assalamualaikum wbt.
May Allah bless us