Thursday, September 12, 2013

Conversation about Friendship by Aiman Azlan ft. Zeyara



Assalamualaikum wbt.



Salam Jumaat, penghulu segala hari. Semoga Allah merahmati kita semua; muslimin dan muslimat.

Umi bercerita pasal kerenah dan ragam ank murid umi. umi kata baru tingkatan empat, dah pandai saling berbalas-balas rindu antara lelaki dan perempuan. GULP! Hamekauu.. terase jugak sebab, cam penah buad je mnde tuh. Hmm... umi tak suka mnde tuh. Kalau umi tahu aku pon satu ketika pernah lalu fasa buad gitu, mesti umi tak suke kann. Insaf kejap. tibe-tibe aku yakin balik dengan keputusan yang aku amek. hah kauuu, takpelahh Zah, diam aje. Pelihara sifat malu tu. Ada jodoh tak kemana. Kalau takde jodoh, rindu lah banyak mana pun, tak bawa kemana jugee. Choiii!! sendiri termuhasabah. 

Drop the subject pasal rindu-rinduan dan jiwang-jiwang yang umi tak suka tuh. Takpe, yang dah buat tuu jangan ulang dan yang akan datang mesti maw elakkan dari kesilapan yang sama. 

Actually uols, 
harini aku nak berkongsi video Aiman Azlan mengenai soal jawab tentang persahabatan.
In shaa Allah semoga sama-sama dapat jadi manfaat dan teguran serta peringatan
untuk diri aku sendiri dan korang-korang semua. Anyway, kalau nak usya lagi video-video best dari vloger dan youtuber yang hebat-hebat cam neh, boleh klik 'video' dekat tab 'Label' di sebelah kiri blog. ok yaww, enjoy the video sambil-sambil kita imporove english masing-masing. *winkwink*




# Suami kepada ustazah Asiah, kawan sekerja umi meninggal pagi tadi. Sama-sama lahh kita hadiahkan al fatihah buat arwah, semoga rohnya dicucuri rahmat dan mahabbahNYA. In shaa Allah, arwah ditempatkan dalam kalangan orang-orang yang beriman. Aaamiinn..