Friday, October 14, 2011

Photo Talk


sepuluh mug dengan dua design yang telah disiapkan. penat doe. tapi enjoy menconteng.





 Manal dengan contengannya yang jauh lebih cunnn dari yang aku punye. I loike!



 Taktahu sape yang buat mug ne. sebab time aku sampai mug2 ni dah diconteng dengan jayanye :D



 Timah yang bekerja keras untuk mug2 ne! pewiiitt! hehe, ABCD punye pic takdelah.
anyway tengs lah sesangat sebab bagi aku peluang dan ruang untuk conteng mug2 tuuu.



Mug retak ne sbnrnyeh. so, aku cilok lewww n conteng2 sket.
tulisan korea dekat mug ne sume Izzah Fauzi yang conteng kayyy. bukan kerja aku.
-purple-



 Yang kat atas ne mug lebih (tak retak ok) yang diberi kepada aku sebab aku nak. Lagiponnn
aku dah siapkan kerja2 menconteng aku. So, kire upah leww kannn.
cun tak? Aku ske! Taktau lah uolsss.

[notakaki] Bismillahirrahmanirrahim. Aku doakan supaya jamuan bacth form 5 2011 [Khatimus Sirah] Isnin depan dapat berlansung dengan sukses nyeh. Everybody dah buat yang terbaekkk utk jamuan ni. moga semua dapat enjoy nanti. anyway, Happy Becoming Birthday ABCD. Semoga surprise yang dirancang berjaya dilakukan Isnin nanti :)

2 comments:

fatimah arr said...

aiseyhmen..nasib cumil gambar tuh

Hazie Lutahraf said...

kalau x comel aku tak letak kat belog ne hahhh :D