Friday, October 14, 2011

Flashback entry [Baby]



sedih.hampa.rindu.sayang

Bukan aku je yang sedih. Semua orang sedih. *starttosob* Baby aku yang TERkachak dalam dunia dah mati. *WARGHHHHHH!* harinikan fes day jadual anjal. So balik pukul 5.30 petang.
Time dalam kereta aku tanya umi... Baby tak balik lagi ke dari semalam (?) Kalau tak balik je, aku takkesah sgt. Tp ni, batang hidung pun tak menjelma. Aku cakap lagi... agaknya Baby akan balik time abah balik nanti kotttt (abah tgh outstation; balik esok). Baby suka abah. Kalau Baby tak muncul2 kat umah, salunyeh bila abah panggil dia datang. Umi denga. Umi angguk2 je. Macam biasalah umi lebih prefer mendengar dari mengulas.

         Sebaik saja umi parkir kereta Oddessey dekat depan umah; aku nampak Aiman yang tgh main kat taman permainan. Punyelah risau dekat Baby, aku nih. So, aku panggillah adik laki aku sorang tuuu n tanya sal Baby. Tau Aiman cakap pe? Dia tanya, umi takbagitau ke (?) Baby dah mati. BAHHHHHHHHHHHH >..< Taktau apa yang aku rasa sebenar-benarnya time tuuu. SHOCK siottt. *sobakdadoden* aku pandang umi... aku tengok muke umi dah bertukar jadi kopi pahit. Huaaaaa! Sah latuhhh, Aiman taktipu. 
   
       Walaupun taksure tapi aku agak, perasaan aku time tu adalah sedih.hampa.rindu.sayang dekat Baby.
Aku SEDIH dia mati. Terkilan sebab kat skool tadi baru je aku eksaited dpn Izzah ngan Mina gi tayang gambar macho Baby. HAMPA membuatkan aku menyalahkan embah (nenek dlm bhs jawa) aku tak pasal2. Embah aku tak suka kucing. Beliau pernah nak TERcekik Baby kesayangan aku tuu kau tau. Sebab embah lahhh kitorang TERpaksa bia Baby dok luarr walaupun Baby sepatutnyeh dok dlm umah. RINDU. Aku akan rindu Baby. *naknangeslagi* banyak sgt doe gamba Baby dlm simpanan camera aku. aduhaiiiii T_T SAYANG tuu tentulah. Aku rajinnn kottt bagi dia makan di saat dan ketika adek2 aku yg laen malas nk buat keje tuuu. Sian gk kat Baby sebab dia baru 7 bulan. Naperr laa mati cepat sangat (?) still a kitten bebeh.
*uminadektngusyapic Baby* umi yang paling sedih rasanya. Deeply touched tuuu.







Air mata aku dah kering. Let’s stop here. Sori lewww, tak bagi salam dulu. Mahal kita.
Assalamualaikum wbt.

No comments: