Wednesday, August 21, 2013

Kawen Tahun Depan

Assalamualaikum.

(maaf. takde keje dan takde kaitan. saje je buad tajuk epikk semacam)

Dah pukul 6:30 ptg. aku baru sampai rumah.
Even tengah hari tadi tak makan dan tersangat lapar...
aku pon takpasti sangat kenapa aku tergerak hati nak capai n baca buku merah yang
dah lama gak aku simpan dlm kotak harta karun aku tuh.
Sebelum ne salu je terlintas nak capai n baca tapi tak pernah pulak terlaksana.

Hmph...
Bila baca, tambah pulak dengan background musik blog sndiri..
automatik air mata ne mengalir.
aduhaiii.... sentimental pulak dah. Sungguh poyo aku neh !
Tak habiskan pon. Baca beberapa page jeh.
hmmmm....
Bila dah baca masuk yang ke beberapa kalini,
barulah aku rasa macam jelas dan faham apa yang ditulis dan diluahkan.
Macam-macam yang diterangkan yang dah menjawab persoalan aku sebelum-sebelum ne.
Maybe aku tak perasan. Hew.
Aku memang lembab siked nak paham agaknya.

Allahu Rabbi, aku membayangkan mcm dia tgh bercakap dgn aku sepatah-patah apa yg ditulis.
leuls. tsk...tsk..tsk *hilang idea kejap nak cakap hape*

inhaled. exhaled.

Aku feveret betul dgn oligo sekarang ne. sekali aku tak jujur nampaknyeh.
Orang kata, tak dapat jumpa orangnya... memiliki ap yang die suke pon jadilah. ehh.. ade ke cenggitu?
Maybe sbb mnde tu buad aku ingt certain-certain perkara atw kenangan agaknye.

Anyway....
berlaku sesuatu tgh hari td di kelas sebelum tamat sesi persekolahan.
First of all, aku nak mintak maaf sangat~ sangat~ sangat~ dekat Nadhirah, Ain KZ, Miera Zukey and Razan Izzati. Aku tak plan pon cane bole tipu tahap petala kelapan tuh. Everything happened out of sudden. Betul lah, aku pun silap sebab tak fikir panjang sebelum bercakap. Leuls. hal nikah kawen beb!!! adeke patut aku buad main n buad berguraw dengan member sendiri??!! *marah diri sendiri*

Aku time bercerita dekat dorg rasa sejuk tangan, berdebar je rasa mcm segala yang keluar dr mulut mmg sebenar-benar yang terjadi. heheh..
Tapi bile difikirkan semula tentang cerita tu, dia dan aku...
Mana mungkin org yang mendahulukan cita-cita mengalah mengutamakan cinta.
Cinta duniawi n cinta yg tak pasti pulak tuh. ahahahah ~~~ *gelak hambar*

tahun depan? pun bolehhhh *angkat kening double jerk*

Aku taktahu apa aku fikir.
nak kata aku meng-aminnkan semua yang keluar dgn sepenuh pengharapan, macam tak berlaku jeh tadi.
Tapi nak kata aku feeling-less pon tak jugak.
wallahu'alam. Apa jua rasa, Allah tahu semua. right? (-:

Aku mintak maaf sekali lagi.
Especially Razan Izzati yang dah siap-siap ucap tahniah dekat aku. serius betul dia.
katanya, Alhamdulillah Allah tetapkan hati aku dkt dia je n die pun dekat aku.
Bila razan taw aku guraw jeh.. dia kata dia sangat terkejut tahap nak menangis punye.
sampai menggeletar jap tangan die. Kalau ikutkn die punye tacing tuu smpai tros nk sumbat mp3 n tros tak layan aku kat tepi tuh. tapi mujur ruang kemaafan masih terbuka untuk aku. Phewww

urghhh. knp laaa aku guraw tahap tak ingat and dgn sepenuh perasaan camtuh?! *hentak kepala kt dinding*
mmber dah siap doa yg bebaik lagi utk aku. hew

Khilaf.
aku khilaf.
minta maaf.

rindu sangat ke?
leuls. ayat macam hapeee je -,-"
malu derrr *tutup muke*

jangan jadi perigi cari timba Zah oiiii!! *pesan pesan*
belaja luuuu. itu yg utama!!! *pesan lagi*

# Aku bercerita campur-campur. Ade betul and ade part yang aku bohong serta tokok tambah.
Feeling je tadi. kalau lah mnde tu betol terjadi. Aku ke org yg plg bahagia dlm dunia? heww.. abah pesan jgn berandai-andai. soal takdir ne, serah pd DIA lps kite dah usaha n tawakal. FULLSTOP