Friday, March 8, 2013

Pendam; My Newmade Song


Kali pertama ketemu dirimu,
Dan aku terpandang ingat wajahmu,
Kubawa ke mimpi hari-hariku
Tercari-cari dalam jagaku.

Kali kedua kita bersua,
Saat berbicara antara dua,
Kau pandang ke mata dan aku merasa,
Debar di dada hanya ku yang merasa,
Ohh.. ohooo..

c/o* Tak inginku pendam apa yang kurasa,
Engkau di hatiku ku ingin kau tahu,
Ku amat mencinta; cintai dirimu,
Kau yang satu-satunya di dalam hatiku,
Kau masih di situ.....

Dan kini kita kerap bertemu,
Saling memendam diam membisu,
Dalam hatiku merindu dirimu,
Perasaan cinta berbaur ragu

Ulang c/o*

c/o** Oh begitu juga dengan diriku
Lihatlah oh sayang ku beri peluang,
Tak inginku pendam; seperti dirimu,
Apa yang kurasa, engkau di hatiku
Kau tetap di situ..

Jyeahh. Rasa macam awful je lagu ni, kan?
But still, aku gembira kerana berjaya menyempurnakannya.
Dalam banyak-banyak lagu yang aku buat sejak zaman kanak-kanak ribena aku,
lagu ne je laa satu-satunye lagu yang sempurna dan 
langsung tak bertemakan broken-hearted. LOL.
Nampak tak permainannya di situ? *sengihlebar*

Thanks to Ajad sebab menjadi inspirasi dan menjadi pencetus untuk chorus kedua tuh.
Thanks to Qasyaf sebab kesungguhan die yang tak berapa bersungguh nak paksa aku fikir intro,
telah menyebabkan intro tuu datang dekat aku. *senyummanis*
Thanks to A.K yang menjadi penyeri dan pemberi inspirasi even die memang tak berminat 
dengan lagu tak bertauliah ne. 
Thanks to Zayn sbb kadang-kadang bile die humming lagu neh, aku rase cam die support aku.
*ayatpoyogebangje* 
Thanks to Mikey and semua orang sbb tak menyampah dengan aku yang dok memekak-mekak nyanyi Pendam dalam bilik prep. Serius sori andai suara katak ne buad uols kecik hati. *peaceyo*
Err.. thanks gak Fyza!! *eksaited* sebab aku rasa kau laa yang paling hardcore dgn lagu aku walaupun lagu aku sumenye cam hampeh dan tipikal belaka. 
Huahuahahahaha. Trimas. Eh, japx3 ~
Entah kenapa aku taip aprisiasi ne, aku pon tak pasti. *pelikbukan?*
Ayat memang gaya macam baru menang award kategori Lagu Terbaik AJL je. LOL *tahpape* *tutupmuka! malu*

Adios.

Ihklas dari AKU,
yang buta notamuzik (:

No comments: