Friday, March 8, 2013

Aku suka hari Rabu haritu. Kau?


mode bosantapitaknakbuadPBSdanpenat ON

assalamualaikum.
kalau nak tahu sebenarnya ada sebuah entry panjang telah di-publish pada pukul 7 petang tadi.
Entry tersebut mengenai perjumpaan batch yang berlangsung malam semalam.
Entry tu tentang betapa perjumpaan tersebut sangat memberi impak dan kesan dalam diri aku dan kawan-kawan yang lain.
Korang mungkin akan panggil entry tuu sekadar pendapat picisan dan pandangan peribadi aku. 
Aku tak kesah. Bukan itu sebabnya aku sorok entry panjang tadi.
Tapi sbb rasa jenuh nak menyambung entry tersebut yang sebenarnya masih tak sempurna penceritaannya.
Biarlah tak publish pon. Biar jadi rahsia. ecewahh.. poyo je. 

Buat seketika.. aku ambil keputusan untuk deactivate facebook dan twitter. Tinggallah hanya instag dan blog yang masih hidup di alam maya.

Ada banyak je mende yang jadi sepanjang awal bulan Mac ni. Tapi aku rasa bakat bercerita aku dah hilang. so, takdapat lah nak membebel panjang. Nak majaz pon... idea tak banyak dan ilham tak datang. huhu..

yang menunggu, 
AKU.

p/s. 
1. Abah dah tahu. harap maklum. #ehhh.
2. Sahabat-sahabatku di Kaherah sekalian... aku rindu korang
3. Wafa, jom sembang!
4. Selamat melancong dan ber-penanda aras kepada Ain Pika, Aman dan Amiera Razuki ^^
5. Alhamdulillah untuk Syariah dan MUET. aku makin sayang kedua-duanya.

ADIOS

No comments: