Friday, August 10, 2012

Myths Again


Untuk awak yang didoakan selalu..

"Hari ni saya story semuanya pada bekas madu saya.
Saya ceritakan tentang awak pada dia dan tentang perasaan saya kat awak.
Dia kata saya bertuah. Ya, saya bertuah sebab kita berdua sangat rapat.
Tapi hakikat yang saya cuma bertepuk sebelah tangan tetap tak boleh diubah.
Awak layan saya sama macam member pompuan awak yang lain. 
Maka saya kena didik hati saya untuk buang perasaan ni, supaya saya tak kecewa sendiri.
Jangan panggil saya sayang kalau awak tak sayang saya,
jangan buat saya mengharap kalau awak tak beri harapan pada saya sebenarnya.
Awak bukan untuk saya dan saya bukan untuk awak, itu fakta.
tolong saya untuk taktipu hati saya lagi."

#bahhh -..-' ayat novel gile. gebang sungguh!

[notakaki] before aku buat a proper entry bersempenan dengan Hari Raya tahun ini, aku nak ucapkan jeh awal-awal untuk all of you, SHR; Maaf zahir dan Batin. Andai ada terkasar here and there, dulu dan sekarang or even yang akan datang, aku minta maaf sangat-sangat. Whoever yo are, InsyaAllah you are always in my du'a as long as ukhuwah antara kita tak putus ^..^v

BUT ANYWAY, to the haters.. eh, I mean, anonymous -  yang aku rasa things between us tak settle lagi. Aku masih takberapa nak puas hati sebab kau (the first and only one) dah bawak hal berkaitan my fem, gelaran and such stuff to the bahagian disiplin skool dan sekaligus telah merosakkan hidup aku. sila mengaku. I did forgive you but tend to forgive doesn't mean it's easy to be forgotten. take note that and be responsible. 

Assalamualaikum.

No comments: