Friday, August 17, 2012

HAPPY EID MUBARAK



Assalamualaikum, salam sejahtera dan salam 1 Malaysia

entry neh pendek jep. aku yakin sangat. hewhew~

[resident above 18, do change the word 'aku' to 'saya'. harap maklum]

Kepada semua yang mengenali diri ini; cousins, segarians, ex-schoolmate, Hamidianz, lower 6 2012, juniors, seniors, viewers, readers, best friends, SS fem member, teachers. bloggers, frenemies, crushes, haters and backstabbers.. aku NORFARHATUL EIZAH ingin memohon maaf zahir & batin bersempena dgn Hari Raya kalinih atas segala salah laku, salah silap, dan keterlanjuran aku sama ada yang secara langsung ataw tak langsung; sepanjang korang berurusan ataw kenal aku.

Wishing all of you Happy Eid Mubarak, May Allah bless all of us.
for you guys, I've prepared 3 kad raya yang spesel. heheh XD tapi xsempat upload and properly tag at face book sebab banyak pulak aral melintang dan dugaannye =..='

Lot of love; FarhatulNFE











No comments: