Monday, January 23, 2012

Kem Kepimpinan Akademi Segari

Assalamualaikum wbt

Meh usya beberapa gamba yang sempat ditangkap sepanjang tige minggu berada dekat kem
yang indah rupa dari khabar. Firstly, sorry teman2 sebab gamba kalini low quality sbb diambil menggunakan handset semata. Nak edit berhabis-habisan pon tak sempat. 
Maka terimalah beberapa gambar ini seadanye ^^v







nampak bahagia bukan? haha c: thats why aku cakap kat korang, PLKN ini indah rupa dari khabar nye.
Best lah jugak. Aku belajar sangat-sangat-sangat banyak perkara walaupun baru 3 minggu di sana.
Bersyukur ke hadrat Ilahi :D


lawa tak? lawa kan? tak sia2 belaja dengan Apis dalam kelas CB. Hasilnyeh buat aku bangga sendiri. hehe

oklah uols. sampai sini shj update kalini. Nak maghrib dah ni.. InsyaAllah lain kali aku akn letak gamba kem aku pulak.. Assalamualaikum. See u in my next entry dan SALAM SATU MALAYSIA!

2 comments:

odah said...

amboih..bergambar bukan main :)

dayah said...

hahahahahahahahaha......=)