Saturday, September 24, 2011

PURPLE :)

stokin purple. antare peberet aku.
Assalamualaikum wbt.

harini ada sambutan Hari Raya peringkat sekolah.
and aku rasa....... TAKBEST.
kenapa tak best. entah lewww...
maybe sebab sahabat2 aku balik awal agaknyeh. then, tinggallah aku sendirian.
lagipon, tahun ni punye jamuan buat kat dewan. sesak bebeh.

hehe. SORI. terbanyak kompelin pulerrr.

aku pakai baju kurung english cotton harini. purple in colour.
and tanpa disangka-sangka.. dia pun sama juge purple nyeh.
*sukelasikettt*
aku tak sangka. sebab, selalu apa yang aku wish tak jadik kenyataan.
aku tak eksaited oke. Izzah Fauzi dengan Hanan laa yang notice mende tu dulu.

BTW, uols; my respected readers... jgn sala fhm k.
purple tuu kebetulan je. nothing happened and nothing will happen in the future.
aku saja nak share sebab aku nak. kalau aku tanak aku ta share ngan uols.

anyway, aku cuma nampak sekali dua je harini. mcm biskut. kejap ada kejap takdek.

[notakaki] I am not fanatic (tak kesah terhadap sesiapa atau apa2) because it'll make me look pathetic.

oke. tujelah aku nak cakap. aku pakai baju purple and die pon. (ORANG LAIN ponnn; ramai lagi kott)
anyway, pictures... InsyaAllah aku akn upload pada lain waktu.
sekarang takleh... sebab pc nproblematic right now.

 intihanya, I love my friends. 
Assalamualaikum. sorry for entry shok sendiri ni. *bukanselaluponn*

3 comments:

manal :) said...

siape yang same puple..??

김이자 said...

wow...dgn blog skali bertukar warne eh...;p

Hazie Lutahraf said...

manal : yang purple tuu wakil rakyat leww Ma. hehe
Izzah : jeles lahh tu. Takpe2, aku tuka balek background belog aku nanti. :p