Wednesday, September 14, 2011

Nayzak [part 2] : Hadith

sebab harini TERlebih lapang sikit dari sebelumnya,
maka aku ambil kesempatan ini untuk menjenguk ke laman Nayzak di DEVIANT ART.

lama juga aku selongkar laman dia. memang seronok. emh, seronok sebab
dapat info daripada lukisan2 CHANTEK dia and seronok jugak sebab dapat menikmati hasil
seninya. SEJUK MATA MEMANDANG.

aku nak SHARE dengan uols. anyway, gamba je lahh bole share. interactive flash comic dia
takleh nak diupload sbb aku tak reti and sebab aku takdek flash player. (aku print screen muka depan jeh
untuk korang semua.)


kalau TAK CLEAR, klik image untuk gambaran yang lebih BESAR





gagagagg!! \('o')/  *excited* drawing dia lawa kan? kan? kan? Aku selalu bermimpi untuk menjadi se-berseni macam ni.semoga impianku dapat direalisasikan suatu masa nanti; InsyaAllah. Korang tolong doakan sekali yerr. (mana tau doa korang mudah diperkenankan... huhu)

wokeh. lets see apa yang aku dah print screen-kan untuk korang.

secara ringkasnya, cite ni menegaskan bahawa setiap sesuatu yang wujud itu, 
MESTIlah ada penciptanya. baik sesuatu yang kecil dan nampak remeh,
mahupun sesutu yang HUGE macam penciptaan alam semesta. 




cite ne pulakkk, mengajar bahawa deria yang ada pada kita ini
sepatutnya disyukuri kerana ia nikmat yang BESAR dan tak ternilai. (betoi.betoi.betoi!)




story ini mengisahkan tentang beberapa persoalan yang SELALUnyeh tak TERjawab oleh
ramai orang. tetapi sebenarnya, ISLAM ada jawapannya.  





slide ne yang paling banyak dan ambil masa AGAK sangat lama untuk aku teliti dari satu slide ke satu slide yang lain. slide ne  menghuraikan tentang beberapa potong ayat Quran yang selalu disalahgunakan 
insan2 yang ISLAMOPHOBIA sebagai senjata untuk mengelirukan umat Islam
yang kurang pengetahuan Islamnya.
[Wallahu'alam]

nak usya jugak karya2 Nayzak? meh SINI
anyway, pandai2 lah selongkar dan cari apa yang korang nak. 

Assalamualaikum wbt.

No comments: