Friday, July 12, 2013

Eizah Membebel ~~~~

Assalamualaikum wbt.

Sejak sejam tadi berbloging..
Tapi takde idea pon nak tulis apa.

Sejak pagi tadi, satu badan neh sengal-sengal.
Macam dah patah aje pinggang ne rasenye.
adehhh ~~

Kaki pon sakit. Taktahu sebab ape.
Sebelum ne sakit pon sebab maen futsal.
Hmm... Lama dahh futsal tu ~ *mustahilmustahil*
Ade orang smack down aku time aku tido ke?
Takkan tulang aku mereput kott -..-"

Sunyi je sekolah harini.
Rasa macam kitorang 15 orang je dalam sekolah ne.
Pandang kelas form 2 dgn form 3, belaka-belaka kosong.
Cesss.. nyesal je aku tak balek semalam. :\
*nangesnanges*

Nak hapdet pasal sambungan Mini Olimpik Pra Universiti.
Tapi sebab still dekat sekolah dan internet sekolah sangat lembab,
nak upload gamba pon asek error je
maka, nanti-nanti je laa hapdet nye psl mini olimpik tuh.

*umi.... sakednyeeee ~~*

Ramai je member-member aku dah start ber-PBS untuk sem III neh.
Aku je yang tak buad hape pon lagi.
Mengape aku begitu tak rajin?
balek-balek soalan yang sama.
sampai aku pon malas nak jawab.
buad ape jawab kalau tak bagi tindakan.
right? muehehe.

Aku takleh malas lama-lama.
Kang tercicir sorang-sorang.
naya je. *padan muke*

Budak-budak yang tak datang harini..
katanya beramai-ramai ke perpustakaan negara.
bagusnyee.
PBS punye pasal.
DAEBAK!

ok dahh. jenuh aku mengadap laptop lelame.
Tapi hapdetnye mcm hape jeh

kbai.
Pinggang aku makin sakit.
kaki aku pon dah parah.
tak sabar nak balek
boleh tros kababoom jeh atas katil

adios dan SBP *wish awalawal*