Sunday, May 5, 2013

RINDU JUGAKK *taktipu*


Selamat tengah hari Malaysia
Assalamualaikum wbt buat saudara seagamaku
Salam Sejahtera fellas and readers *eceh. mcm la ramai yang usya*



Aku tak pasti lah masuk ke tak lagu ne dengan entry aku. Tapi, serious,,, aku suka lagunya. Liriknya apatah lagi  kann *smile*


Ekceli aku menaip ne sebab nak... Err, nak....
nak mengadu lah kannn ~
nak buad sesi luahan
nak buad sesi cintan-cintan....
hohoh *gelakkaver* 
macam tak biasa pulakk dengan entry aku yang mostly
berkisar tentang hati dan perasaan. 

Ehem..
*fuuhhhhh.. idea aku terbang*
*stammer*
*nak story caner neh*


Biasanya nampak bayang..
Bila dua tiga hari cuti ne tak nampak orangnye,
hati jadi terusik, akal mule terdetik..
tak banyak pun, siked mesti maw terusik punyee
sekelumit cuma, tentulahh terdetik jugee.

Nak bertanya khabar,
masing-masing tak punya kredit.
terasa macam jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaauh.
Aku pegang kata-kata dia.
Jauh di mata, dekat di hati. *ahakss*
In shaa Allah, tak dpt kontek gune fong dan mukebuku
doa kann ada. Eceh. *sumpah cm poyoss sje* 
Abaikan - .. -"


Tak dinafikan, bila jadi macam ni..
 mula laaa pikiran ne  buad andaian macam-macam
hati jadi risau tak tentu hala ~
Fikiran mule jadi ragu tak semena-mena

Aku pujuk balik dengan sederhana
Kata dalam proses belajar, masa ne lah nak praktik *smile*

Rindu. 
Rindu tu fitrah katanya..
dia rasa ke apa yang aku rasa..?
Suka betul aku persoalkannya. *hailaa*



Fitrah ~ Fitrah....
jangan sampai jadik fitnah
kang, payah!
hohoho

Ye, In shaa Allah.. aku akn selalu ingat tuh
thanks risaukan aku.
sayangsss korang.

dengan keluarga membenteng diri,
kawan-kawan yang berada di sisi,
agama jadi prioriti
serta tarbiah yang tak pernah henti,
aku percaya aku masih dipelihara dalam bi'ah yang terjaga
mungkin kadang-kadang terjatuh.
Tapi krn faktor-faktor ini maka aku bangkit dari ditelan leka dan lalai

*peace yo*

ok. adioss.
Assalamualaikum korang *smile again*

[notakaki] mereka kata aku bertepuk sebelah tangan. Memang nampak camtu eh? Aisehh.. Malu pulak aku. hmmm.. mana nak letak muka. ahhh.. dengan skema jawapan yang beliau berikan, aku pun vague dengan apa yang aku rasakan terhadap jawapan tersebut. hahaha, tape-tape, pasrah je.




No comments: