Saturday, August 13, 2011

Sentap Sunday.

salam alaik.

*moodsentap*

lately, kat rumah.. memang aku akan automatically on mode sentap.
tak pasti sebabnya secara terperinci.
Tapi sejak kebelakangan ini.. RUMAH memang sentiasa menyentapkan hidup aku.
*taksukataksuka*

menyampah doe. bila on mestilah nk cerita sebanyak-banyaknya perkara yang ingin
digosipkan bersama (kononnyelaa). kan, kan?
tapi, disebabkan SENTAP tak SUDAH ni, hilang skrip yang aku simpan dlm kepala nih.

aku nak chow daaa.
sbb aku understood yang korang sangat bosan baca entri tanpa pic.

emh, uols... doakan aku istiqamah eh, jadik budak rajen stadi bile dok kat rumah.
aku rasa, aku pon stok yang terlebih vitamin M dalam badan; agaknyeh. (cam abg wawa pulakk)
tak lame lagi dh nak trial =,='

[menokoktambah] jangan mudah percaya khabar angin.. tak semua cerita2 hawt yang dikhabarkan tuu cerita yang benar benar berlaku. Takut yang salah dimenangkan dan yang betul dipersalahkan. *pesananumum*

p.s. aku lupa lah Shiqa kau punya link blog; sekali lagi lupe. *HAMPABEB*

No comments: