Wednesday, August 31, 2011

The longest entry of the year ; entry raya [part 2]


6 :: Jiha, 8 Pax, Paang & ex- MaHISS 2007-2009

Macam beselahhh..

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI; maaf zahir & batin.

Dari jauh aku pohon kemaafan, guna blog je untuk sampaikan kerinduan aku kepada korang2 sekalian. *memangakurinduuols*

Aku nak wish korang ape ek? *matiidea*

Semoga Syawal korang pada tahun ini merupakan Syawal yang bermakna dan tidak sia-sia. Semoga tiada hubungan silaturrahim yang diputuskan, hanya tali persaudaraan yang dikekalkan. All of you, semoga sentiasa di bawah lembayung rahmat dan redhaNya. Semoga ditetapkan keimanan dan ketaqwaan kepadaNya. Jangan lupakan aku yang TAKPERNAH lupekan korang.

BTW, kalau terasa nak tuntut pic korang yang menimbun dalam folder aku, jangan segan2.. cakap je lah terus dekat aku. Korang boleh bagitahu melalui belog aku, chatbox aku, pesbuk aku, emel aku or korang boleh text aku. Kalau korang taknak buat papepun… oke, FINE. Ikut korang laahhh.

Emh… kama and Aiman, Nadzim and Penan ; Buat aku terimbau segala kebodohan aku time aku form 2 & form 3. Sorry for everything. Aku pernah berangan yang aku takmau maafkan korang (kecuali Penan n Nadzim). Tapi angan2 aku tak pernah jadik kenyataan pon. Not even once.

*hodohnyeperangaiaku*

7 :: Sepupu – sepapat dan kaum kerabat.

Asilah Sahira

Atillah Husnina

Nurul Shafiqah

Fazrul

Rozza

Adam Ryason

Lena Ryason

Abang Hakim

Abang Hanif

Kak Husna

Apis

Kak T

Ipah

Kah

Ipi

‘Alah

Ji

Amin

Ain

Kak Nashrah

Nashrullah

Odah

Yanie

Epul

Fad

Atiq

Izzat

Kamil

Mal

Fahmi

Nani

8 :: Warga Maahad Hamidiah Islamic Secondary School (MaHISS)

Sebagai seorang yang SAYANGkan sekolahnya. Aku juge ingin menujukan dedikasi raya aku kepada seluruh warga Maahad. Aku dah lima tahun duduk kat situ; aku pasti ramai jugak yang kenal aku even aku tak famous ponnn. Selamat Hari Raya maaf zahir batin.

Maahad memang banyak INFLUENCED aku,dalam banyak segi,melalui banyak cara.

I can tell that I won’t forget maahad. InsyaAllah laaa -,-

Selamat hari raya ye, buat cikgu-cikgu, teacher (s) serta ustaz, ustazah sekalian.

Selamat hari raya kepada adek2 usrah aku yang sangat baik pekertinye. Thanks for being great adik usrah. Tak kesah lah adek usrah tahun lepas atau tahun ni. Aku belajar banyak benda baru sebabkan korang2 semua.

-adek2 usrah aku tahun ni ; Aie, Mawaddah, Tyra, Alyn, Majdah, Husna, Nad, & Aqilah.

9 :: Rakan-rakan pesbuk

Kawan2 aku kat pesbuk tak ramai pon. Alahhh, tak sampai 200 pon. Tak mencapai standard remaja sekarang. Ahhh. Peduli lah. Aku amek kesempatan ni untuk ucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI buat all of you; rakan2 pesbuk aku. Mana tau, korang kecik ati sebab aku tak TERtag korang pada pic wish raya aku. That’s why aku wish korang dekat sini.

10 :: Rakyat malaysia, muslimin dan muslimat sekalian.

Semoga kita semua berada di bawah lindungan rahmat-Nya dan tidak mensia-siakan 1 Syawal yang berbahagia ini dengan hiburan yang tak berkesudahan dan melampau-lampau. Maybe aku tak.. yelahh sebab aku nak amek SPM tahun ni. Tapi korang, mana lah tau kan.. huhu. Joking. InsyaAllah, mana yang ditegah kita tak buat and mana yang diperintahkan kita buat. I LOVE MLAYSIA. Semoga suatu masa nanti negara tercinta dan yang dibanggakan ini dapat menjadi negara Islam yang mengamalkan Islam secara totalnya. Wallahu’alam. SALAM MERDEKA-RAYA

No comments: