Sunday, August 14, 2011

Again & again

interframe sekali !

my kitten sangat kiut bukan? Jantan terbaekk bebeh. It’s name is Baby.

Umi punye idea time die masih still so small.

Sekarang die da besa sikit; after 5 month. Kitorang maybe nak panggil

die Gemokk je kott. Die sangat sehat dan akulah tuan yang

baik hati; memberi die makan minum secukupnyeh *proud*

Again & again..

Lately, aku sendiri TERperasan yang aku sangat mudah TERberangan

tentang sesuatu yang teramat bukan-bukan.

Emh, tentang Bud actually. *sigh*

I hate day dreaming but aku selalu sangat buat lagu tuuu. *terselitloghatutaradisitu*

Aku berangan ape yer?

Aku berangan aku terserempak dengan dia time shoping.

Aku berangan baju aku matching dengan baju dia

dan.. banyak lagi lahhh yang impossible dah terselit dalam kepala otak aku ni.

sungguh lagha uknow. Maybe sbb aku tgh day-off kott.

That’s why la skru longgar semacam je.

[Baby tengah main dalam plastic beg baju. Awww. Hawt bebeh]

[notakaki] kami semua sangat hampa dengan kekalahan Dato’ Lee Chong Wei. Again & again, Lin Dan still the World Champion. Selamat berjuang untuk Badminton World Championship untuk dua tahun akan datang! *masihprouddenganDato’LeeChongWei*

My sis sangat sukakan lagu baru *aboutsport* yang ditayang dekat chanel Arena. Bnyk atlet kotttttt. :)


No comments: