Wednesday, July 13, 2011

TENGS marikh 2011

entri ini aku taip dgn kuasa turbo ats sbb musabab tertentu.

disebabkab blog ini dimiliki oleh aku sebagai tuannya,
aku nak merakamkan ribuan kegembiraan serta jutaan terima kasih
kepada team Marikh; puteri2 form 5 khususnya sbb
membenarkan aku terlibat dlm urusan perbarisan KOT,
mempercayai aku untuk men-design beberapa mende alah seperti
bendera, banner dan kostum.

SEJUJURnyeh, aku bukan lah ingin kelihatan evereksaited semata-mata.
but sincerely I am happy sebab aku sangat enjoy dpt buat sesuatu yg aku sgt suke iaitu menCONTENG dan dlm masa yg sama dpt menyumbang utk my beloved rumah sukan
MARIKH pada tahun terakhir di MaHISS ini.

TENGS girls. u may think this is nothing. But it is so much exciting to me.
I enjoy it n glad that u guys trust me n merelakan aku membuat segala contengan2
yang berkenaan.

MARS the AWESOMENESS!

terimakasih. saya gembira dpt menabur bakti walaupun sedikit. *aceceh, ayt nk gempak je.

[notakaki] mintamaaf kerana tida gambar. GOSH! bukankah ianya teramat membosankan?

MARIKH JUARA, TERUSKAN USAHA bebeh.

go, fight & win :)

No comments: