Saturday, July 30, 2011

MALU ! saya ada sifat tuu

'baru lepas ziarah belog Manal'

hi korang.. emh, Assalamualaikum wbt.
langit dekat luar kale kelabu.
harap2 lahh hujan pasni. *adeniattesembunyik.

Manal buat entri psl Program Kendiri Jumaat haritu.
so, aku pon tetibe terasa nk tules SIKIT psl program tuhhh.

aku rase ape ek?
jujur lah, aku pun tersangat-sangat kena tempias dgn topik haritu.
bila kena tegur, tarek muka,
mule2 mungken ak zahirkan PEMBERONTAKAN kecil2 kecilan.
tapi InsyaAllah..
mende yang disampaikan masok dlm kepala otak neh
dan soluble dlm hati.

lepas ni kena ubah...
duduk dgn pose yg lebeh sopan; buka pose 'photo-shoot' lak.
dan takle loud-speaker la...
anyway, emo aku pon kena control gk..
tak psl2 explode dlm kelas,
kena simbah dgn dak putre cm Ruru, Iman n Fitri t...
bau taw.

[notakaki] sy baru lps buat mod math. cukup kn syarat penyertaan sebelum
beblogging. Trial lagi 36 hari (tolak raya 3 hari)
in addition..., I loike ceramah Ustaz Zaidi semalam. RAMADHAN... DI MANAKAH KITA?
jawab soklan tuu dlm hati maseng2 yerrr.

No comments: