Saturday, June 4, 2011

Melanggar Janji




ehem..ehem.. Dimulakan bismillah sbgi pembuka kata, dan Assalamualaikum sebagai pengikat sejahtera..
dah lama dah tak menyinggah ke belog sendiri.. huhu..
melanggar janji la aku neh.. kata nk on belog aer SPM bagai.. seems tak menjadik laa gamaknye janji ini.. hailah..

tadi buat ape ek? sebok usya FBaku .. terajin pulak usya FB wina dan siblings nye.. demam kott aku neh.. then terusya FB 'cookies' pulak.. *sigh. cuti2 sekolah ne, hati masok wad.. mmg lagha gile beberapa saat yang lalu. Astaghfirullah (dgn taksegannye mengaku)
but nasib baik la, bile da terbuka belog sendiri nih... akhirnya aku ditemukan sekali lagi (setelah sekian lama) dgn belog DR.CINTA. Alhamdulillah rasenyeh, I'm getting better.. u know lps membaca segala yg awesome yang semakin meyakinkan aku tentang everything related to 'penyakit hati serba kronik' tuu..aku cm ok sikit..

ape lg ak buat ye?
aku usya penulisan2u.. ingat nk copycat cerpen2 best kt sne n bce time cuti neh (cuz aku takbermodal nk beli novel buat masa ni) punye lahh kuno nyeh, ak taktau la pule yg khazanah2 kt sana takleh di-coppy. cess.

kemudian....
aku g ILUVISLAM (discover the beauty of Islam) pulak..
save segala artikel n e-kad yang menarik hati.. hmmm, buat bekalan masa depan la ktekan.. sambil2 tuu boleh menghilangkan masa bosan aku sepanjang cuti.. n, pengukuhkan ketahanan aqidah juge, InsyaAllah.

SELAMAT HARI JADI AMRI c:
yg ke-lapan.

dgn ucapan..
May Allah bless u always.
jgn nakal n gedik2 lagi dahh..
semoga menjadi anak yg soleh. yg berjasa pd umi&abah
yg bertaqwa pd Allah swt.



No comments: