Saturday, November 20, 2010

konflik atau corn flakes?

Ini cerita tentang konflik dalaman..
Huhu, confirm tak ada siapa pun yang nak ambil tahu.
Aku boleh agak dah.. -.-
Menda ni dah lama, berkurun dah..
Cuma saja nak simpan and jadikan entri belog..
Forsure all of you tak faham apa yang aku cuba sampaikan.. +_+
Perhaps aku pon tak faham gak.. tapi saja je nak membuang masa..
---------------------------------------------------------------------
“Aku confuse... betoi ke That Girl suka That Guy..? I mean, Was That Girl really cry because of him (That Guy)?”
“kenapa aku tak taw? Aren’t I That Girl’s best friend? *sigh”
“Yelah, maybe dia still ada privacy yang aku tak patut tak tahu.. kan..? kan...?”
“Cuma aku kecik hati sikit and quite shockingly unexpected yang she already fall for him for quite long time that i am not even realize. Fufuf.. sungguh tak sangka, but the hint memang berlambak laaa except for That Girl keep on denying” (eja deny tu betoi ke?)
“Actually, terfikirkan bahawasanya That Girl was or is liking That Guy, tersangatlah obvious.. the way she repeat kata2 That Guy and the way she act like she’s mad when That Guy did mistake dekat dia and the way die lari daripada That Guy.. ouch (!) memang obvious.. T_T”
“Papehalpon, sampai sekarang dia tak confess dekat aku about her liking towards him. Tu yang buat aku confuse.. sebab the fact yang aku taw mende nih not from her. Boleh kata, aku taw pon secara kebetulan”
“Since the first time I knew abot this (That Girl like That Guy).. and about she’s crying , seriously and frankly speaking, tahu2 je, my liking towards That Guy pon slowly disappear... serius doe, at last.. aku tak minat lelaki yang dah ber’girl friend’ itu“
“Tak kesah la kan, sape yang That Girl suka.. I wish that I’m not that kind of too pushy (betoi ke eja ni?) or terlalu memaksa..”
-------------------------------------------------------------------
p.s. sudah selesai merepek.. aku harap takde siapa pun yang faham.. tapi, andai kata ada juga yang membaca entri ini, I am very sorry sebab dah membazirkan masa reader tu.. maaf ye.. I wish that, no one will kill me sooner setelah entri ini dibaca.(khas untuk insan2 tertentu)
minta maaf kepada semua yang membaca kerana tatabahasa, komsas and penggunan kata dalam entri ini sangat rojak dan cacamerba.. korang paham ke my typing?? And, kalau ade typo tu, mintak halal je la.. (^_+)

No comments: