Thursday, December 1, 2011

Hi Tumblr


adoiyai... parah..parah.
harini boleh kata majoriti masa aku dihabiskan di depan PC.
mula2 tuuu, swicth on PC n ber-internet cuma untuk semak penempatan PLKN je.
then macam2 pulak yang aku  buat dalam dunia maya ne.
hailah godaan dan cabaran betul.

anyway..
imej kat atas tuu adalah print scrint tumblr aku.
TETTTTTT. melobi ke?
manade. saja nak share.
orang lain, ber-tumblr ne da jadi hobi tahap expert..
aku pulak, baru merangkak-rangkak nk customize itu ini kat situ.

aku nk jadikan tumblr aku yg maseh setahun jagung ne sbgi
tmpt mengumpul semua koleksi islamic quote yang aku dah buat.
Itu jeh matlamatnye. Tak lebih dan tak kurang.

[notakaki] sedih dan shock tentang apa yang menimpa pakcik Jaa. Semoga beliau ditempatkan di sisi orang2 yang beriman. aminn ya Rabb [al-fatihah] T_T

No comments: